Ja ja ja....

Heej!!

Laget jag tänkte på var Hammarby:)
Länken kommer här igen så du kan rösta på Linus Hallenius mål
http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/
Ja ja ja...

I klassrummet har vi inga bänkar eller stolar så  vi sitter på golvet! Det känns som dagis!!
Hihihi

Ja ja ja...

Föresten jag har bestält en ny hearder(sorry om det är felstavat).
Bäställningen skickade jag till en bloggare vars blogg heter
www.brabloggdesigner.blogg.se

JA ja ja...

Det är lite mer än 3dagar till min födelsedag nu!!:)
Dagen innan kommer min kusin Totte.
Vi ska äta middag tillsammans!!:)


JA ja ja ...


Nu ska jag berätta att jag gillar att spela spel på www.friv.com
Prova spela pacman om ni går in där någon gång!!!!!!!!


Hejdå hoppas något ej går fel
 så du inte kan spela  mitt spel

Bye bye
//Hanzenpanzenl

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback