Snö,frågor & fråga till någon häxa!! Hihihi


Hejsan igen!!

Jag kollar på tv.Vad gör du???
Är det något bra på tv eller??
Iså fall vilken kanal??
Kan inte kompisarna ringa snart!!!???
Här där jag är i Stockholms trakten är det skit mycket snö.  Den här bilden är från Idre förra året
NÄSTAN så här mycket snö är det här hemma.
Marra och pappa skulle gå till bilen förut.
Då pulsade Marra i snö upp till knäna!!!
Hihihihi
Hahaha
Hohoho
:):):):):)


// Brandten


Ifall någon häxa skulle läsa det här kan väl hon
Göra så det slutar snöa men på marken ska snön ligga kvar


Kommentarer
Postat av: Tindriz

Hahah! :D Var är den där bilden tagen någonstans? Är det i Borgafjäll? Tyckte jag kände igen mig.. :D

2010-11-28 @ 10:52:44
Din hemsida/blogg: http://metindriz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar:



Nej Tindriz!!

Det är i Idre!!:D

2010-11-28 @ 11:16:13
Din hemsida/blogg: http://hanzenpanzen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback