Exlusiv interjuv med vinnaren

Hej trött jag här igen...
När det här inlägget kommer in på bloggen ligger jag nog i min säng och sover men ni får en interjuv med vinnaren

Interjuven kommer här:

Om du fick ta med dig en sak till en öde ö vad skulle du då ta med för något??(du får inte välja en person)

vet inte skrollan

Är det din katt??

japp

Vilken är din favorit sak??

 vet inte min säng 

Gillar du att äta kyckling??

japp äter det varje fredag

Var det därför vi åt det när Mimmi, Vickan, Evis och jag var hos er??

var det på en fredag 

japp

säkert därför

Okej

Vad skulle du göra om du vann 1 miljard??

oj åka utomlans med alla kompisar och med familjen och köpa saker jag vill ha..och bygga en pool i vår trädgård och köpa en dörr och kläder

massor av saker

 

Vad skulle du ha dörren någonstans??

mitt rum

Vill du be någon om ursäkt??

nej

Skulle du äta något riktigt äckligt för 40 kronor??

det bror på vad det är asso bajs eller spenat? Liksom

Typ spenat eller mögelost typ 

Ja 

Är du glad för att du vann tävlingen??

ja det är jag 

Okej det är bra för det skulle jag varit

mm


Tack för interjuvn Sara

Kramiz


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback