Fest och mello

Hej hej!!

Igår var jag som sagt hos Ninni.Ninni heter egentligen Linnea och
går i min klass(inte min bästis)

Vi åt tacos till middag

Sen körde vi singstar, skicka micken.
Mitt lag förlora singstarfighten:(
Men jag fick nästan 9000 poäng när jag sjöng ELOIS.8900 typ

Sen körde vi rulla apelsin med huvudet:D Vi förlora igen:(

Men det fanns en chans till:D
Rem ätning(eller vad man ska säga)
Man skulle få in hela remen i munnen(eller svälja) innan den från andra
laget hade fått in remmen.
Evis och Ema som var i mitt lag stog över den grenen och då
kände jag mig tvungen att hjälpa Cicci & Vende med att vinna den grenen.
Så vi hade någon chans att vinna.
Usch jag hatar remmar men jag stälde upp för mitt lag.
Det gick först bra men sen åkte den ner rätt långt i halsen och då kändes det
som jag skulle spy och inte kunde få någon luft.
Jag tänkte fortsätta men när dom sa att det var okej att sluta gjorde jag det
Usch vad den var äklig:(

Riktig olycka:(

Klockan 19.30 slutade festen och jag skulle få sjuss hem av Ema:D!
Men vi kom inte iväg för en klockan var 20.55
Vi är väl inte snabba direkt:D

Jaja men jag såg lite på Melodifestivalen
Linda(min favo) gick vidare
Här kommer nåra klipp








Kramiz!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback