<333Fotboll<333

Heja heja heja på mig & mitt lag:D
I helgen med räknat fredag har det varit mycket fotboll & mycket film

Fredag:

Jag gick hem till Evis:D
Min mobil hade ladat ur & allt var kas tills jag
kom till evis & vi bara busade, skojade & slappade:D
Vi kollade på film(fotbollsfilm).
She is the man

DVD-fodralet

Så klart blev det en hel del popcorn

Sen så busade & skojade vi tills jag
åkte hem & såg på handbolls semi



Lördag:
Jag vaknade typ 6
Det var fotbolls tuneringe hela dagen så när
 klockan var 3 på eftermiddagen &
vi spelat klart för dagen höll jag på att somna:D
Snark
Jag sommnade inte men nästan
När klockan började närma sig 7 så började min familj
kolla på film:)
Snuten i Hollywood

Dvd-fodralet


Söndag:
JA det är ju bara gått nåra timar men
 det kommer bli fotboll slutspel idag


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback