6 timmar i en bil men det var det värt

Hej igår satt jag 6 timmar av min dyrbara tid i en bil på väg till och från romme.
Men det var det värt för det var jätte kul i romme:D
Vi åkte massa backar mest svarta:D
Vi åkte i en park med rails/boxar:D. Det var roligt. Men jag ramlade en gång:(
Sammanlagt i alla åk ramlade jag rätt många gånger men det var kul endå


En bild:

Vi skulle lämna tillbaka hyr skidorna,pjäxorna mm. så pappa hämtade
våra skor och vi väntade på honom och jag tog bild på Marra.
Bilden är tagen av en mobilkamera så den är inte så bra:(


Jag var jätte trött när jag kom hem typ kvart över 7 så vi 8 gick jag
och la mig då är man trött!!


Kramiz



Kommentarer
Postat av: Astrid

Åhh, kul att du kom ihåg vad min blogg hette :D Och tack detsamma, du har ju värsta söta bloggen också ju! :)

2011-03-03 @ 20:49:36
Din hemsida/blogg: http://astridmedkollen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback