Det trillar...

...is från vårt tak.
Ha ha det är väl ni intresserade av(not).

HAha bra bild(not)

Ingen konståkning för mig idag
Knät är rätt bra  men inte jätte bra och ibland(rätt ofta) gör det ont.
Jag hoppas att det ska gå att åka skidor på torsdag:D
Vi ska åka till Idre:D
Imorrn drar vi:D
Blir nog inte så mycket bloggning då men jag kan förska lägga in lite tid inställda:D

Här kommer bilder:

Min tröja igår orkade inte ladda upp den igår
Fick den av Mormor när kom hem från Spanien i söndags.




DAGENS OUTFIT
Lång tröja med stor "hals"
Tyg bxor
Rutiga strumpor


Kramiz

Ps. Dagens middag blev gröt för jag fick laga det själv.Ds.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahhahha jag o Fiie döö diggar den översta bilden hahhahah älskar den men dör av skratt på nå sätt hhhahahhahah OMG ÄLSKA<3

2011-03-23 @ 19:55:21
Din hemsida/blogg: http://cessiiie.blogg.se/
Postat av: Lina

Superduper fin lång tröja :)<3.

2011-04-01 @ 08:50:20
Din hemsida/blogg: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback