Shopping!!

Hej har shoppat:D
Mamma och jag har shoppat i dag:D
Vi köpte bra att ha saker...
T.ex. Jeans men vill ju inte gå till skolan utan byxor. Skulle föresten se rätt skumt ut och så skulle det förstås bli rätt kalt...
Det behövdes verkligen nya jeans när jag bara hade ett par fungerande(som jag gillar) och dom har stora hål.
Hahaha...
Vi köpte 3 jeans och 4 tröjor

Kommer bilder i morrn eller nåt för jag orkar inte ladda upp dom nu...
Lat masken kom fram här
Hahahha

Föresten det står 2-2 i matcher mellan Luleå och e vilka är det mer oj just det Skellefteå(stavning)

Har fixat 2 saker till skolan också...



Kommentarer
Postat av: Klara

Hur kan du shoppa när du precis var vid skidbacken?;p

2011-03-29 @ 15:01:48
Postat av: Ema<3

Kan du inte lägga upp bilder på vad du shoppade? :)



Och det går nu att skriva kommentarer nu på min blogg!! :)

2011-03-29 @ 17:34:35
Din hemsida/blogg: http://floridaforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback