INTERJUVER!!

Hej!
Nu är Linnea här!
Efter som inte vi träffat varandra på väldigt länge tänkte vi intervjua varandra.

Hannas intervju med Linnea

H:
Hur gmmal är du?
L: 11

H:
Vilket är ditt favo program?
L: Jag har många favorit program
H: Ge ett exempel...
L: Simpsons
H: Vem är bäst, Bart eller Lisa?
L: Lisa

H: Vem är din är din favorit artist?
L: Ulrik Munther och justin bieber :D
H: Vilken är din favorit låt:
L: Vet inte!
H: Är du säker?
L: Ja det är säkert att jag inte vet!

H: Är du ihop med någon?
L: Nej!
H: Är du kär i någon da?
L: Ehh ja...

H: Chokladen ,du äter vad smakar den?
L: Den smakar vit choklad och mjölk choklad. När man har den i munnen smakar den som en exblotion av goda
saker


Linneas intervju med mig!

L:
Vad är din favorit mat?
H: Fondue och tacos! Vi ska äta fondue idag :D

L: Vad är din favo film?
H: Det finns många bra filmer men jag gillar I taket lyser stjärnorna och  Ensam hemma filmerna, för att nämmna några.
L: Favorit program?
H: Vet inte finns så många...

L: Vad är du mest rädd för?
H: Jag är inte rädd för mycket det är i alla fall inte höjder eller små kryp.

L: Vad är din favorit affär?
H: BR nej det är det inte xD Jag gillar Panduro för jag gillar att pyssla. Jag hatar SKOaffärer!!!



Kram från oss!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback