God jul

Åh idag är det julafton, härligt! Jag älskar den där speciella känslan som bara finns 24 h om året. Det börjar när man går och lägger sig den 23 december slutar när man lägger sig på julaftons kvällen.

Huset är städat, pyntat och julgranen står i vardagsrumet och lyser. Jag har slagit in alla julklappar som jag ska ge bort. Så allt är typ fixat, allt utom att jag måste duscha för mitt hår är jätte fettigt.

Igår fyllde min älskade faster år och min kusin, Adam hade namnsdag så jag ska passa på att gratta. Jag kunde tyvärr inte komma på födelsedagsfikat för jag hade mått så dåligt kvällen innan.

Ni får ha en bra julafton, vi får se om jag slänger in fler inlägg idag. God jul!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg!!!!!:D

2012-12-24 @ 23:06:28
Din hemsida/blogg: http://amandaelisabet.webblogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

hoppas det är bättre nu.

god jul och god fortsättning.
kram

2012-12-25 @ 00:27:05
Din hemsida/blogg: http://wiilow.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback