Linnea - min bästis

Linnea - min bästa vän

Vi har varit vänner så länge jag kan minnas och längre än så! Du och jag var dom äldsta ,och till en början dom enda, tjejerna på dagis! Vi umgicks varje dag på dagis och efter dagis också eftersom vi bodde grannar då. Vi var med varandra i ur och skur.
Jag kommer i håg den där gången vi stack ut i regnet och dansade som galningar oss och bara skrek och skratta som tokstollar!
Jag har en massa minnen tillsammans med dig enda från dagis och tills nu!
Som den gången vi var hos dig och ni hade eldat kvistar och grennar och sånt på er tomt och så var vi ute och lekte. Elden hade slocknat men stennarna var fortfarande skit varma. Jag ramlade och la handen på en av stenarna. Jag skrek av smärta och du sa:
"Gjorde det där verkligen ont?"
Sen böjde du dig ner och kände. Du kan ju gissa vad du kom fram till om du inte kommer ihåg.

En annan gång när vi var vi vattnet på våren och lekte och jag trilla i. Jag fick panik men det vissade sig att vattnet egentligen bara gick mig till knäna.

Linnea grattis på 12års dagen och hipp hurra för dig idag!

Kom ihåg:
Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra!



Me and you - allways together
♥♥♥Grattis!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: linnea:D

aww tack älskar dig oxå!!♥♥♥

2012-02-14 @ 19:24:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback