Jönssonligan

 Tjenare tjenare!

Sitter här i soffan och ser på Dynamit Harry, Vanheden och Sickan eller ja Charles Ingvar Jönsson :D
Pappa o brorsan sitter i andra soffan. Den är guldbra, haha håller på att få guldfeber. Filmen heter nämligen Guldfeber. Aja den är skit bra så har ni inte sett den så titta titta titta... Går på 7:an just nu :)
Jönssonligan och lilla Jönsson heter seriena med filmerna, skit bra båda 2. Just love it!♥

Sur, jag är fortfarande lite sur över gårdagens förlust trots att det typ har gått nästa exakt 24 h nu:( Ni vet  ju att vi vann första matchen i Aslutspels gruppen mot Älta. Men matchen mot Bollstanäs förlora vi med 2-0:( På 2 nästan exakt likadanna hörnor. FY fan! Ville så hemskt gärna vinna... Men allt blir inte som man tänkt sig :(

Sofia kommer i morgon :D Ska bli skit kul! Hon kommer till mormor så vi får väl sticka dit, jag o lillebrorsan:D
Jag tror hon hade beställt mormors pannkakor:D Hoppas jag också får smaka ;)
Saknar Sofia så otroligt mycket!♥♥♥

Puss på er!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback