Nyårslista!

Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Massa saker t.ex. bytte skola
Har du några nyårslöften?
Nej eller jag ska försöka blogga lite mer:)
Vilka länder besökte du?
Spanien
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte
Bästa minnet från 2011?
Vet inte :)
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor av saker:D
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag:)
Favoritprogram på TV?
Älskar humorprogram
Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
Inget jag kommer på nu
Vad ser du mest framemot år 2012?
Asså jag har typ inget inplanerat vad jag ska göra. Eller jo min kusin gifter sig här i januari:)



Jag i mormors jacka som är typ från 1968 eller nåt sånt
Fick ha den igår när jag frös. Hade på mig 2 jackor;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback