Mitt nya yrke?

Ska jag bli kock? Nu sitter alla mina vänner hemma och garvar elak.
"Hon som inte ens äter Spagetti och köttfärsås". "Hon som inte äter varken grönsaker eller såser". "Hon som är så kräsen att hon aldrig smakar ny mat". "Hon som inte ens äter pålägg på mackor, eller just det hon äter salami fast bara en speciell sort för hon har aldrig smakat någon anna".
 
Detta tänkte även min pappa när jag kom på idén. Och sa:
"Hur tänker du smaka maten du lagar?"
Hallå jag är väl inte dum heller? Jag ska ha en assistent så klart!!
"Men då säger assistenten hur det smakar och vad du ska lägga till så då blir ju assistenten kock och du assistent för du gör ju som assistenten säger"

Att han alltid ska trycka ner mina drömmar ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback