Fotboll och avslutningskläder

Ska snart dra och kolla på polarna som spelar mot Bajen idag i 3C serien (medelserie). Igår var det svåraste serien det var match i och vi vann med 6-1. Tjoho! Det stod 5-0 i halvtid men i andra kom lite närmare oss och fick sätta en pangare precis under ribban. Mickan var på den men den var lite för hög så den gick in. Jag var nog den som så spela på flest platser i hela laget då jag spelade på hela4 olika platser. Högermitt, vänstermitt, vänsterback och högerinnemitt.

Gammal bild på Tilde

Efter att jag har kollat på matchen mot Bajen ska jag nog åka iväg och köpa avslutningskläder. Undrar vad det bli. Kanske klänning, kanske blus och kjol, kanske tröja och shorts, tröja och långbyxor? Många alternativ men bild på det kommer när jag köpt det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja, jag blev jätte chockad trodde aldrig att det skulle bli jag :P. Hoppas också att vi kommer till final i år också. Skulle vara extra roligt om både lagen möttes i finalen så att vi vet att Hanviken är klara vinnare! :D

2012-06-10 @ 09:34:57
Din hemsida/blogg: http://linasmith.blogg.se/
Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

juste!! men hallå, har du helt glömt bort att du har vunit en gratis design? ;) kontakta mig på facebook så sanbbt som möjligt!

2012-06-10 @ 21:29:45
Din hemsida/blogg: http://claraborthwick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback