Myskvällen med tjejerna

Hej hej!

Igår hade jag en mys kväll med Evis, Mimmi och Joline. Jag hade jätte kul och jag hoppas de också hade det :)
Vi åt tacos, godis och snacks, vi fixade allt själva eftersom det var föräldrafritt. Vi fixade även en liten tävling, den som somnade först (bara om detta inträffade innan kl.01.00) skulle få äta ett rått ägg, elller rättare sagt ha det i munnen i 10 sek. Och ja detta hände ju såklart mig men jag gjorde inte straffet idag utan det blir någon annan gång. Usch, kommer spy!! :(
Hur som helst så var gårdagen grym! Hoppas ni andra också hade trevligt :)
Kram

Det blev en massa studdsande igår (OBS: Detta är en gammal bild, ej från igår den 15/6)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback