Gaaah, blod på tröjan!

UtbHej hej världen!

Ligger här i sängen och ja blogg som ni ser efter som det här inlägget  kommer upp strax. A men så är det just nu iallafall.

Skolan, ja idag va jag som vanligt iskolan började hos mentorn med lite babbel och läsning. Sen blev det svenska men läraren var sjuk så vi fick vikarie. Svenska läraren har varit borta en hel vecka nu och vi skulle haft prov igår så har ju missat det och nästa vecka så är jag ledig så ja undra hur det blir med det??
Efter svenskan va det engelska och vi hade grupparbete om ungdomar i Storbritannien! Ja min grupp har om utbilldning (ja det är ju kul eller nej vänta det tycker inte vi är så himla intressant)!! Men Elin, Madde och jag satt och jobbade och då ser jag att det är blod på min tröja!! Då har jag kliat upp ett sår (bra jobbat PG).
Sen hade vi tre stugor och sen ja slutade 15.20!!

Nu ska jag ta mig tid och svara på era frågor!

Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback