God morgon världen se vad som står på.....

Schalalalalala..Schalalalalalala..
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag
Oh Oh
God morgon världen se vad som står på
Jag tror jag drömt och svävar i det blå
Hon var så vacker och hon gör mig galen
Jag minns ett leende och undrar vem
Som finns där bakom solglasögonen
Jag är förälskad och helt betagen
Jag sa:
Vill du följa med mig ut på nya äventyr
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi kan sjung, sjung, sjunga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag Oh Oh
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi är ung, ung, unga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag Oh Oh Oh Oh
Att leva livet är helt underbart
När känslor svallar med en väldig fart
Det snurrar runt så det gör ont i magen
Jag sa:
Vill du följa med mig ut på nya äventyr
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi kan sjung, sjung, sjunga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi är ung, ung, unga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag
Så säg mig vill du följa med på en resa vi drar på en gång
Vi stannar ute natten lång
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Gung, gung, gunga du och jag
Vi kan sjung, sjung, sjunga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag
Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi är ung, ung, unga schalala
Jag är kung, kung, kung men kanske bara för en dag
Oh Oh..Oh Oh..
Jag är kung



 Hej jag tänkte bara säga god morgon och sen blev det att jag skrev hela texten till låten!
Så himla onöfigt det  typ en timme!!!
Haha nöfigt det ska stå onödigt!
Puss! 


Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Sån feelgood låt! Älskar den! :)

2012-03-01 @ 15:08:48
Din hemsida/blogg: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback