Hanna svarar...



Annika - drömmen om 11 barn om Top model!:
Hej! Jag kör dagens blogg från och med idag - första vinnaren kommer upp redan ikväll och visas framför ca 1000 unika läsare!
Var med du också vettja!

Läs mer och anmäl dig (världens enklaste)!
Svar: Tack för inbjudan men jag såg den försent! Sorry♥

Jasmin - Halmstads största blogg. om Träning:
Vill bara säga att du har sjukt bra blogg har följt den ett tag nu och ville bara lämna min första kommentar :)
Skulle betyda hur mycket som helst om du gav min blogg en chans! :)
Ha en fortsatt bra dag! :)
Svar: Tack så himla mycket!♥ Så klart jag ger din blogg en chans

Anonym om Träning:
söt blogg!:)
Svar: Tack!♥ Och om jag förstod det rätt så har du missat skriva ditt namn men den som skriver på bloggen som man kommer till om man klickar på länken heter Natalie så det kanske är hon :)

HANNA om Träning:
sv: tack så mycket :D vad gör du ikväll?
Svar: Jag ska väl inte göra något särskilt:) Kanske vara med familjen men jag vet inte
Tack för era fina kommentarer! Fortsätt kommentera det är jätte kul att läsa och svara på dom♥
Men ha en fortsatt bra kväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback