Hanna svarar...


Denise 22 - mamma till Kevin 6 om God morgon världen se vad som står på.....:
Sån feelgood låt! Älskar den! :)

Svar: Jag tycker också den är bra :)

Eve
om Happy face!:
Vad bra att du har fått tillbaka din telefon! Jätte fina bilder också! :D

Svar: Tack Eve♥♥

clara om Hanna svarar...:
Hm, jag förstår hur man gör. Men för mig funkar det inte att kopiera haha men det öär nog bara mammas data som är lite halvt sär. De funkar säkert när jag kommer hem, för jag är ju i Sundsvall nu <3
Och när jag kommer hem kan jag sätta mig vid men egna data <3 Tack iallafall <3

Svar: Säg till om det inte funkar när du kommer hem heller då får jag försöka hjälpa dig på något annat sätt :)


Det är jätte kul att läsa era komentarer så fortsätt kommentera

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback