Två år sen och han kände igen mig

Hello sunshines!
Solen sken hela dagen i går och jag gjorde massa skoj så jag bloggade inte på hela dagen men jag hoppas ni inte blev allt för besvikna.
På eftermiddagen körde jag en slalom tävling och kom 36:a av cirka 100 tävlande. Man körde 2 åk och skulle köra på så lika tid som möjligt. Min skidskollärare för två år sen var där och han kände igen mig (troligt vis för att jag var i den stökigaste gruppen då).

Sen efter tävlingen åkte jag till stugan och gjorde mig i ordning inför vårt restaurangbesök.
Det blev en jätte god middag och när jag kom hem var det sent så jag orkade inte blogg.

Ni får ett collage
Puss


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: haha ja, vi badade :D i mitt senaste inlägg kan man se om det var du som vann länken :)

2012-03-24 @ 17:59:14
Din hemsida/blogg: http://hannalovisasol.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback