Fotbollshelg (som vanligt)

Ifredags blev det match mot Tyresö, alltså derby. När matchen började stod några supertaggade spelare på planen och skulle göra precis allt som behövdes för att vinna. Vi gjorde 3 mål i första halvlek så i halvtid stod det 3-0 till oss.
Men i andra började vi svagare och lät dom sätta 1 mål tidigt men vi gör också mål. Andra halvlekens resultat blev 3-3 så matchen slutade 6-3 till oss (HANVIKEN!)!

Igår (lördag) spelade vi match mot Spårvägen. Frida var inte med och hon är vår braiga ordinare lagkapten så då fick jag rycka in. Fick även spela på den ovana platsen innermittfält, grymt kul, har bara spelat där några gånger innan. Madde och Moa fick testa mittback men det är ju det 4D serien är till för. Testa...
Vi vann med 6-1 tror jag, jo jag har rätt 6-1
Champions league finalen var en självklarhet att kolla på. Trots att Bayern hade det mesta av spelet blev ett 1-1 och förlängning och straffar, fett orättvisst men Chelsea vann! Aja det spelade inte så stor roll för mig för hejade inte på någon....

Idag stack jag och kollade på kompisarna som spelade. De vann med 5-0. Jag, Hanna, Madde och Ebba var där och heja så det var ju så klart de vann!!

Snart sticker jag till vallen och tittar på Tyresö med damlaget. Ska bli kul Madde och Moa och jag vet inte riktigt vilka med som ska med.


Ha det bra!


Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-05-20 @ 19:27:48
Din hemsida/blogg: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback