Studiedag

Hade studiedag så var hemma och tog det lugnt. Lillebror var sjuk så han var också hemma. Kl.8 imorse var jag ute och gick till min gamla skola för att hämta Martins mattebok. Efter det besöket där hade jag en liten målarstudio hemma men mer om det i morgon. Har även hunnit med att äta mormors pannkakor (MUMS TA MIG TILLBAKA), laga middag tillsammans med pappa, hjälpa mamma att hänga tvätt och sett 2 avsnitt av Portkod (och efter "Portkod" ska det stå ett nummer som jag för tillfället inte har i min lilla hjärna). Se den serien, den går på SVT play på tisdagar. Stort tips!


På bild: Gammal bild på en bok (nehe var det på en bok? Jag glömde bort att ni har ögon, förlåt)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback