Dagens äventyr

Någon som kollar på Xfactor? Här sitter lillebror och jag tittar iallafall.
 
Idag var jag som vanligt iskolan och sen efter skolan så sprang Maja, Rebecka och jag till Alléplan. Jag skulle inte köpa något men det är ju ändå den vägen jag går när jag ska hem så då kunde jag ju springa med dem. Vi diskuterade även hur mitt hår skulle se ut efter dagens klippning. Maja trodde jag skulle klippa topparna men jag sa att jag skulle raka av mig håret. Då tyckte hon att jag nog skulle vara fin i det också. Aww min söta lilla gurka!
Så här blev resultatet fast man ser inte hela men typ som förut

Kommentarer
Postat av: Liborius

vem hejar du på i x-factor?:)

2012-10-06 @ 14:10:22
Din hemsida/blogg: http://liborius.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback