Barnvakt

Idag åkte jag hem till mina kusiner och deras kompis, Liam för att få umgås med dem lite och även vara lite barnpassare. De mötte mig vid busshållplatsen och sedan cyklade de hem men jag hade ingen cykel så jag sprang. Liam var imponerad över min telefon så när vi kom hem så spelade han och Elin (min kusin) lite på den.

Jag tog med dem till en butik där de köpte godis och jag hade fått i uppdrag av Anna (min faster) att handla lite andra saker så jag fixade det. På vägen hem tröttnade Adam (min kusin) på att cykla så då fick jag bära hans cykel och hjälm. Dessutom bar jag en väska och påse fullproppad med godis. Haha ja jag viker ner mig lätt!;)

Kul var det hur som helst men nu är jag helt slut så:
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- nää, jag har inte gjort så mycket. själv? (:
fin bild, btw

2013-04-06 @ 15:12:50
Din hemsida/blogg: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback