Sötsaker

Ikväll åt jag en halv tablettask och ändå så känns det som jag ätit ett ton godis. Jag känner mig äcklad. Kanske är det pga lukten av sockervadd, popcorn och läsk som bankat fast sig i huvudet på mig.

Kvällen har spenderats på ip tillsammans med en massa personer. Alla åt typ sötsaker så det stod dem upp över öronen medans jag blev illamående bara över synen. Jag förstår inte all glädje kring sockervadden... Den är FÖR söt och sliskig. En tjej tror jag hade hällt allt salt över sina popcorn så det var inte heller gott.

Bilden snodd från Dogges insta


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv, ja okej! :)
nja det gör jag inte riktigt.
Vad händer ikväll då? :)

2013-04-27 @ 15:02:04
Din hemsida/blogg: http://lifeofjk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback