Barnvakt

Åh så mysigt jag haft det ikväll. Jag åkte buss till kusinerna efter skolan. Mötte Anna (min faster/kusinernas mamma) på bussen och vi hämtade Elin och Adam på skolan och dagis. De skulle visa allt de gjort och Adam slog nog rekord i flest färglagda fladdermöss tror jag.

Vi käkade en god middag bestående av kyckling och pommes. Sedan lekte vi lite innan vi sa hejdå till deras mamma.

Barnvaktningen började! Vi lekte och sedan cyklade vi till kojan där vi busade ännu mer. Vi åt glass när vi kom tillbaka in. Elin och jag tog piggelin men Adam tog chokladpuck. Vi lekte lite kurragömma men sen kom deras pappa hem.

Min pappa kom också dit och hämtade mig efter en stund. Läxor och dy.l stod då på schemat. Tur att glada minnen, lite idol och svenska Hollywood fruar kunde förgylla min studeringstid.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback