Clara är på sommarkryset

Sov endast fyra timmar i natt så dagen har mest gått åt till att ta det lugnt och vila. Jag var på 70års-fest hos morfar och mormor eftersom morfar fyllde 70år. Det var jättetrevligt! Där var en massa släktingar och några vänner till morfar som jag känner ganska bra. Kom väl hem halv två på natten och somnade en halvtimme senare. Min otroligt idiotiska inbyggda väckarklocka väckte mig vid sex. Jag försökte göra allt för att somna om men när varken radio eller lite läsande fungerade gav jag upp och gick upp. 4 timmars sömn är alldeles för lite!
 

Nu har jag laddat upp med godis och bänkat mig framför tvn för att se om man kan se Clara på sommarkrysset. Hon har gått upp mitt i narren för att få bra platser till "The fooos" uppträdande. Så om ni vill kan ni ju gå in på hennes blogg och läsa om hennes dag. Clara är dessutom med på aftonbladet så det är kul. Gå in där och kolla vetja! Helt galet coolt enligt mig :D Hoppas du har det grymt Clara!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad gott! :) Åter inte godis, men saknar det. Gillar din blogg! Kram

2013-08-17 @ 23:37:22
Din hemsida/blogg: http://hannahanna.blogg.se
Postat av: Vinona - Vardag, tips & inspiration

Fin blogg! :)♥

2013-08-18 @ 00:57:00
Din hemsida/blogg: http://vinona.blogg.se/
Postat av: jossan

Åh va jag vill ha godis nu! ):

sv: Aw, tack sötunge! :D

2013-08-18 @ 20:23:20
Din hemsida/blogg: http://josefinsunnanlid.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback