Brakförkyld

Vaknade imorse med rinnande näsa. Urg! Jag kände på mig att detta skulle komma redan igårkväll. 

När jag kom till skolan så var det första någon i min klass sa till mig: "Ojojoj är du trött? För du ser jättetrött ut!" Tack Erik, den kommentaren värmde.  Nej jag var inte särskilt trött men ögonen var ljuskänsliga och jag kisade samt gnuggade ögonen frenetiskt. Tur att jag inte använder mascara.

Efter en lång skoldag kom jag hem och har legat i soffan och slappat. Musikhjälpen blev mitt sällskap och där gästade min favorit youtuber, Clara Henry. Funderar föresten på att skänka lite pengar till musikhjälpen. Årets insamling går till att minska antalet dödsfall i samband med graviditet. Alla kvinnor har rätt att överleva sin graviditet. 
Old pic men jag ville linte va med på bild idag 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback