You´re old

Min släkt och 2 vänner kom på besök igår. Vi blev 22 personer och en ut av dem hade jag aldrig träffat. Det var Jackie som var på besök från USA. Hon var jättetrevlig och rolig. Jag fick en massa fina och roliga presenter. Mamma hade inte köpt några ljus till mig men som tur fick jag några av Totte och Cicci. "You´re old". Alla skrattade för det var komiskt att min kusin gav dem till mig som är 20 år yngre. Jag tyckte också att det var kul. Ska nog ge honom något sånt här tillbaka när han fyller år nästa år.
 
Adam, Elin, Gustav, Martin, Linnea och jag var yngst (i denna ordningen). Det var fullt ös medvetlös till en början bland killarna men senare blev det lite lugnare. Efter middagen så spelade vi mitt ny spel "Just dance 2014". Vi stod och skriksjöng samt dansade oss alldelles varma. Sen fick vi dricka massa vatten, saft och läsk för att återgå till normal temperatur. Vi öppnade även fönster.
 
Hade ett grymt kalas med alla mina nära och kära. Det var länge sedan jag träffade dem men nu ska det väl inte gå så lång tid till nästa gång. Julen närmar sig ju med stromsteg!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback