Sportlov om en vecka

Det är endast en vecka kvar till sportlovet nu! Jag längtar men först så ska 4 skoldagar orkas med. Jag har inga direkta planer inför sportlovet så det får bli som det blir, det är ju också skönt. I skolan så har vi en jätte konstig vecka just nu med vikarier, hålltimmar, halvstudiedag och så ska vi heja på vårt skollag i hockey som ska spela final i skoldm.
 
Idag när jag kom hem låg ett paket och väntade på mig i brevlådan. Jag skullle tro att det är mina böcker som har kommit, äntligen!
 
 
 
 
Föresten just nu har min kompis Joline en tävling på sin blogg som jag är med i. GÅ in där och anmäl er ni också! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas din vecka har börjat bra:)

2013-02-19 @ 22:22:19
Postat av: Bella

Hoppas du får ett bra sportlov med mycket skoj! :)

2013-02-20 @ 10:07:20
Din hemsida/blogg: http://labellaaa.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback