Tränings abstinens

När jag har varit sjuk har jag missat två fotbollstäningar och genast har jag fått abstinens. Så fort jag får chansen så tar jag en boll och kickar lite. Jag har även gjort några situps idag då jag har känt mig bättre. Jag antar att det blir så här om man har tränat fotboll i sen man var 4år.
Det här är en bild från i somras och jag saknar verkligen att kunna spela fotboll utomhus. Det är så himla skönt, framför allt på sommaren. Då man kan träna i endast en tshirt och shorts. Det är så härligt! 

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund

SV: Tack så mkt :) Hoppas att du blir så bra, för jag är inte alls så bra.. Hoppas att du blir en daglig läsare eller iallafall tittar in då och då.

2013-02-07 @ 21:49:28
Din hemsida/blogg: http://pontusgranlund.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback