Strömavbrott

Idag var det dags för lagfotografering. Halva gänget spelade sedan match och halva hade träning. 
Jag hade träning men jag hann ändå kolla på matchen. Det var inte i ELIT utan det var den lägre serien. I halv tid låg mitt lag under med 0-2 och jag berättade det i högtalarna eftersom jag var speaker. I andra halvlek tog mitt lag över och det blev tillsist 2-2.
 
När jag kom hem var det strömavbrott och jag har insett att vi i stort sett inte klarar oss utan det. Man känner sig helt bortkopplad och ingenting fungerar. Kyl- och frysen klarar inte av att kyla matprodukter så de förstörs. Man kan inte duscha varmt! Paniken som uppstod när jag kom att jag var tvungen att duscha kallt var inte rolig. 
 
Men som tur var så kom elen tillbaka efter ett tag men den kan ju ha varit borta i flera timmar. Jag var ju inte hemma så jag har ingen koll men den hade varit borta i minst en timme. När den kom tillbaka så hoppade en överlycklig tjej in i dusch. Överlycklig över att få duscha varmt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback