Långfredagen

Idag är det långfredag och jag fick otroligt ont i halsen i natt. Det halsonda är kvar men övergår allt mer till en vanlig förkyling. Jag åkte till ett centrum i dag och handlade träningskläder och skor. Köpte en massa löparkläder som det kommer upp bilder på här på bloggen så snart som möjligt. Köpte även ett par fotbollskor, vårskor och ett par löparskor.

 

Imorse påskpyntade jag här hemma. Så nu är tuppar, hönor och loppisfyndade kycklingar uppställda. Min kykling fyndade jag på loppis när jag var liten och den har varit med varenda påsk seda dess. Jag tycker verkligen om de lilla porlinskycklingen. Även några hemgjorda figurer finns utställda här men de jag gjorde när jag var typ tre struntade jag i att ställa upp. Istället ställde jag ut andra saker som andra personer i familjen gjort som var mycket finare.

Årets första påskägg fick jag av mormor och morfar som inte ens är hemma. De hade, snälla som de är, lämnat påskägg till mig och Martin som vi fick dem idag. Godiset ser jätte gott ut men jag har fakiskt inte smakat en enda än. Jag fick en snygg tröja också från dem. Skit snygg så det känns som den kommer att användas flititigt i sommar.


Kommentarer
Postat av: marina

sv. Ja, det är lite tråkigt. Inte roligt att du inte mår helt bra heller. Glad påsk!

2013-03-29 @ 22:15:47
Din hemsida/blogg: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

sv: ja visst är han! :)
tack och glad påsk till dig med! :)
jag ska fira min påsk i skidbacken, inget speciellt! tycker inte om påskmat eller nåt sånt, men pyntet är alltid gulligt!
hur ska du fira? :)

2013-03-30 @ 09:05:58
Din hemsida/blogg: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: marina

sv. Nä, jag stannade i längeheten, bäst så.

2013-03-30 @ 10:07:26
Din hemsida/blogg: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: rahel

sv: fira påsk med familjen och god mat och sånt.

dudå?
glad påsk!

2013-03-30 @ 12:07:06
Din hemsida/blogg: http://rrahelmichael.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback