Sista lediga dagen

Sista lediga dagen innan skolan börjar spenderades mesta dels framför TVn då jag försökte heja fram de bästa svenskarna (Daniel Tynell & Jörgen Brink) i Vasaloppet. Det misslyckades ju då det var en norsk som vann.
 
Jag ville att en iallafall se en svensk ta medalj så jag bestämde mig för att titta på 5 milen och hoppas på att svenskarna skulle nå prispallen. Johan Olsson fixade ju detta och jag blev jätte glad för hans skull.
 
Tog mig ut på en löprunda på cirka en halv mil och det var jätte jobbigt för motvinden var super stark. Sprang i alla fall rundan på 26 min så jag blev nöjd. När jag kom hem gjorde jag lite styrkeövningar innan jag gick och duschade.

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Jag är ledig den här veckan!:)

2013-03-04 @ 20:08:51
Din hemsida/blogg: http://mooseplaza.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback