Linjedomare

Väckarklockan på mobilen är inställd på 7 för då har jag långt tid på mig innan jag ska till IP och hjälpa Clara döma. Jag och andra Hanna ska agera linjedomare eftersom vi var lediga från domaruppdrag imorgon.  Jag har en vacker påminnelsetext när klockan ringer imorgon också:  "Upp nu din lilla latmask! Du har lovat Clara att vara linjedomare och det är försent att dra sig ur nu så fixa dig nu, chop chop". Haha grejen är att jag kommer vakna innan klockan ringer så det är inte direkt så att jag vill dra mig ut för att få sova. 
 
Jag ät världens största morgonmänniska och morgonen är inte alls jobbig för mig. Jag fixar mig, äter frukost, fixar mig lite till och sen har jag ändå en massa tid över till annat. Om ni vill veta så är frukosten min favoritmåltid också.... 

Kommentarer
Postat av: Ellen Talus

Fin blogg! :D
Har precis bytt bloggportal så skulle bli glad av en kommentar ifrån dig ifall de e nått jag ska ändra på :D
kraam!

2013-05-04 @ 19:14:12
Din hemsida/blogg: http://ellentalus.horseworld.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback