Boysnight instead of girlnight

 

Några tjejkompisar skulle ha kommit över ikväll för att ha tjejkväll med idol, fotboll, tacos och en stor fet godispåse men de fick förhinder. Synd för nu har jag ingen att fangirla över Kevin Walker med ;)
 
Nu ska jag isstället hem till Hugo för att inkräkta under deras killkväll. Alla killarna skulle äta pizza på resturang så jag får väl hoppas att resturangen har någonting annat som jag kan äta. Pizza är nämligen ingen hit enligt mig.  Kanske lite idol och helt säkert Sverige-Portugal har utllovats så kvällen kan nog bli rätt lyckad ändå. Killarna är ganska schysst också så det är ju ett extra plus. Jag tar med mig en godispåse också så att jag kan tröstäta om det går allt fördåligt för Sverige eller om hela kvällen blir ett totalt misslyckande.
 
Ha en bra fredagkväll!
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

va gillar du inte pizza??
fy vad grymt, mitt liv hade varit så mycket lättare om jag inte hade gillat det haha :)

2013-11-16 @ 16:19:06
Din hemsida/blogg: http://bloppisbywilma.blogg.se
Postat av: Josefine Andersson

sv: Haha sötis! Då var jag inte ensam efterbliven iallafall ;]]]
KRAM

2013-11-18 @ 16:31:59
Din hemsida/blogg: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback