Rensning

Kläder plockades ut från garderoben. Sedan lades allt i högar. Släng, ge bort och spara döptes högarna till. Sen lyfte jag ner kläderna som skulle slängas i sopsäckar och lade tillbaka resten.  Sen rensades skrivbordslådorna och nästan allt slängdes. Skrivbordet (som i mitt rum mer fungerar som lastplast, allt läggs där) är nu tomt. Otroligt! Det är även dammtorkat. Hyllorna över "lastplatsen" är också fixade. Tömde typ alla fack som stod där uppe. Mina lådor under sängen rensades också. Mina barbiedockor fick lämna rummet. Sad but true, haha. Böcker lämnade bokhyllan och de som tidigare inte fått plats lassades in.
 
Jag har inte tidigare förstått hur mycket saker som funnits i mitt rum. Nästan ingenting används dessutom. Varför sparar jag på allt? Eller det är inte så att jag gör ett aktivt val och sparar grejerna, jag visste knappt att jag hade dessa saker innan idag. Det känns som hela rummet är "lättare" nu! Det är faktiskt skönt att inte ha lika mycket saker längre.

Kommentarer
Postat av: Alma

Så duktig du är, så kul att se skillnaden efter man städat, hihi! :)
sv: åh, tack!

2013-10-29 @ 16:04:02
Din hemsida/blogg: http://aalmasfoton.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback