Just idag är jag stark

Nja! Det vet jag faktiskt inte. Har varit ett nervvrak väldigt ofta idag men Bajenmatchen slog allt. 
 
Det började med att Bajen klacken bojkottade första halvtimmen. Så här hade de skrivit:
"En tom läktare för era tomma löften, en tyst halvtimme för fem halvhjärtade säsonger". Besvikelsen var stor helt enkelt.
 
När andra halvlek nyss börjat hör man smällar sen ser man hur Gaisklacken blir attackerad från övre etage. Öl, popcorn och sönder brutna stolar fick de kastat på sig och  de fick så klart nog och ett stort slagsmål utbröt. Alla på läktaren som inte ville bråka gormade: "Ut med packet!". En hulligan kom springande mot oss och slängde sig ner på stolen bredvid mig men en man ställde sig och skrek till honom att försvinna så han vågade väl inte vara kvar.
 
Mina tänder hackade likt skallror och mina knän skakade som aldrig förr. Paniken växte sig stor och jag blev verkligen chockad.
 
Så nja stark skulle väl inte vara det första ord jag skulle kalla mig men min lärare däremot. Hon var supercool och ställde sig i vägen för de som ville springa iväg för att vara med i slagsmålet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback