Look what I found

 
Rensade bland teckningar och hittade denna. Ritade den i början på juni 2012 och då var jag jättestolt. Äntligen hade jag ritat något snyggt! Ja det var åtminstode mina tankar då. Jag gillad formen på håret och på läpparna. Jag tyckte ögonen var fina och näsan var den finaste jag någonsin ritat!
 
Nu så tycker jag väl inte lika mycket om den. Jag menar titta på läpparna. Ingen männinska har sånna och näsan är väl lite liten. Fortfarande den snyggaste näsa jag någonsin ritat men ändå den känns förliten. Ögonen är liksom spetsiga eller kanske bätte beskrivet kantiga. Håret är jag väl iallafall fortfarande ganska nöjd med.
 
Shit vad mina tankar kring denna teckning har förändrats!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha :P

2013-09-12 @ 16:27:47
Din hemsida/blogg: http://mimmmi.blogg%2Cse

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback