I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Imorgon är det skolstart, min sista för grundskolan. Jag ska byta "extra-mentor"  och matte/NO-lärare från Christina som jag haft i två år till Carina som jag aldrig tidigare pratat med. Alla jag pratar med säger att hon är jätteduktig så det får fungera, det MÅSTE fungera! Förövrigt kommer det väl bli som vanligt fast nytt schema och möjligtvis någon ny klasskompis.
 
Min sommar har varit superduper bra även i år och jag har ingenting att klaga på förutom att jag blev sjuk på midsommar men det kunde varit så mycket värre. Jag har badat, solat, läst, umgåtts med vänner och familj. Jag tänker försöka fortsätta skriva en sammanfattning av sommaren nu i början av terminen innan läxor och prov kommer tillbaka.
 
Åh när jag såg den här bilden började jag sakna klassen lite

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback