Ingen sikt

Har det bra här uppe på fjället. Dock så är det väldigt dimmigt både igår och idag framförallt på toppen men även längre ner. Man ser typ bara några få meter framför sig vilket är halvläskigt. Idag snöade det även och det slog emot  ansiktet. Det gjorde ont och det var inte så kul att åka skidor när man inte såg något så efter första halva av dagen tröttnade jag och åkte hem. Igår och imåndags åkte jag dock hela dagen. Då gick det jättebra och jag frös inte någonting utan njöt fullt ut av bra skidåkning. Igår sken även solen en liten  stund innan dimman drog in.

På eftermiddagen idag badade brodern och jag i badhuset här isstället. Vi har även spelat kort, bastat och ätit middag. Riktigt mysigt blev det trots att bristen på skidåkning
Bilden för inte dimman rättvisa. Tänk er detta och några gånger värre.

Just ja! Igår fyllde världens bästa Evis år. 15 år är inte dåligt. Även Sofia och Alida fyllde år så grattis till er 3. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback