2013 - september till december

I september vann jag tjejerna i 8:ans 9km långa skollopp med tiden 55min, åt godis, var på Hammarbymatchen som spårade ur, skakade av räddsla, tog en bild på mig där mitt hår såg jätteblont ut och mina ögon blå, jag fotade spindelnät, brandlarmet gick på fredagen den 13, tränade småbarn på fotbollskolan, jag firade min kusin, hittade en gammal bild jag ritat, firade Elins 9 årsdag och gav henne en fin blombukett.
Oktober kom och jag såg färggranna löv, skaffade Spotifypremium, hade höstfixardagar utomhus och rensade igen hela min stora garderob, rensade också mitt rum på en massa prylar, umgicks med Joline, träffade Evis en dag, åkte till Linköping med fotbollslaget, delade hotellrum med Whilma, såg lillebrodern vinna en 30 minuter lång handbollsmatch med 34-8,hade höstlov, firade halloween med Joline, hade det streessigt med skolan, redigerade en halloweenbild och fotade relativt mycket.
November var här och mitt höstlov pågick när det började. Jag åkte till Skövde, "traskade" en hamburgare, satt i baren och pratade med Ida, tittade på Martin som spelade handbollscup, grattade hans lag till andra platsen, åkte bil i en massa timmar, började skolan igen efter lovet, målade naglarna, var extremt lockig, bjöd Elin på bio och MCdonalds, fotade natur, lagade köttfärslimpa, hade "smörkrig" och hade studiedag.
I december ägde jag en chokladkalender, såg julkalenderna "Barna Hedenhös uppfinner julen", tittade även på Clara Henrys och Simon Lussettis julkalender (klicka här för att komma till den), fyllde 14 år, dansade snödans när snön äntligen föll på min födelsedag, gick på Idolfinalen med Anneli, såg snön smälta bort, såg ett fint luciatåg, bjöd släkten på födelsedagsmiddag, fick You´re-old-ljus  av Totte, fick betyg, tog jullov, spelade fotbollscup, slog knät gultochblått i en match, handlade julklappar, firade en icke-vit jul med släkten, åt julmat, såg på stcupen, blev bjuden till Joline på nyår men var tvungen att tacka nej, hade en rejäll förkylning på nyår, firade in det nya året hos mormor och morfar. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback