Och så var ännu ett jullov slut

Det var längesen jag skrev nåt här nu. Har väl skippat 2 dagar tror jag. Idag var det meningen att min årsresumé skulle komma upp men efter en massa strul med datorn så orkade jag inte försöka längre så jag stängde av datorn och stack ut till några klasskompisar. När jag kom hem så funkade fortfarande inte datorn men jag startade om den en massa gånger och sen fungerade den. Så nu har jag slitit och skrivit ihop 3 av de 4 sista månaderna och gjort collage till dess. December är kvar så den här årssamanfattningen lär komma upp imorgon kväll. 

Idag så stack jag till några kompisar. Mötte upp Axel, Gustav och Filip på alleplan. Där köpte vi glass men de hade slut på Cola så vi fick handla läsk på Lidl istället.  Åkte buss till Lidl och höll på att glömma kliva av pga vår busschaufför höll uppe stämningen på bussen med massa roliga kommentarer. Vid Lidl mötte vi upp resten av gänget, dvs Eve, Rebecka, Madde, Daniel och Maja. Maja och Madde var rejält bruna efter sina solsemestrar under julhelgen. Vi gick hem till Rebecka ochåt glass, godis, kakor och bullar. Dessutom såg vi film, pratade och hade allmänt skojsigt. En dag absolut värd att göra om!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback