Om den nya designen, lördagskvällen och söndagen

Ny design är uppe nu! Den andra var så julig men jag har inte hunnit byta förrän nu. Jag gillar den här nya. Kanske inte den bästa headerbilden men ändå den här får duga så länge. Jag hoppas ni också gillar den nya designen. Färggrann med blåa detaljer blev det den här gången. Väldigt pastellfärgad design men jag gillar det.
 
Just ja jag har inte berättat om i helgen. Det blev en jätterolig lördagskväll med Eve, Madde, Axel, William och Filip (som kom trots allt). Vi pratade om det mesta. William hade vi tjejer, aldrig träffat förut så det var lite stelt i början men när snacket väl kom igång var han asskön. Kom hem vid halv 1 därifrån
 
Körde internmatch/träning med damlaget på söndagen. Snöade hela träningen och det låg ett snötäcke på hela planen. Gjorde föresten 2... kanske 3 mål så det var ju extra roligt. Någon timme efter att den träningen var slut så var det dags för egna lagets träning. Väl hemma var jag helt slut och somnade i soffan framför handbollsEM innan middagen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback