Om någon trodde

på mig igår när jag skrev "December är kvar så den här årssamanfattningen lär komma upp imorgon kväll. " så kan jag meddela att jag har svikit er. Men innan veckan är slut så ska sammanfattningen vara uppe jag har inte mycket kvar alls. Så ni kan se framemot något iallafall. 

Första skoldagen 2014 var idag. Det bästa med dagen var att se alla igen eller va det kanske som jag sa på lunchen: "Det bästa med att vara tillbaka till skolan är skolmaten". Jag är ganska säker på att den meningen var ironisk. Likaså den som kom efter applåderna över att jag åt brokolli: "New year, new me". Skolan lyxade föresten till lunchen idag. Det blev pasta isstället för ris till köttbullarna idag. Vi förväntar oss inte lyxen med en lunch utan ris igen utan antar att det kommer gå tillbaka till det normala. Dvs ris varje dag. Äh jag står ut! Så farlig är skolmaten ändå inte man kan ju alltid äta knäckebröd.


God natt




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback