Mot Arlanda

Jag är hyffsat upptagen i helgen så jag skriver när jag hinner och publicerar när jag hinner. Därför kommer jag att skriva klockslag när jag skriver så det blir lättare för er att hänga med i svängarna.

I skrivande stund är kl.05.38 och jag har precis vaknat. Ska upp och ta på mig kläder och äta frukost innan pappa skjutsat mig till Arlanda. Jag ska på cup i Piteå med fotbollslaget. Gick och la mig 00.15 inatt. Känns nu fast inte så mycket som jag trott det skulle göra. Solen har iallafall gott upp men jag fryser (pga trötthet). Tänkte ett tag ta solbrillor till Arlanda men kom på att jag skulle se ut som en bakfull artist på turné.

Nu är klockan 06.41 och jag sitter i bilen. Vi har samling där 07.20 så jag hoppas vi hinner fram men det gör vi hoppas jag. Som tur är får vi ha 2 väskor + handbagage för annars hade jag aldrig fått plats, haha. Vi bor ju i klassrum så lakan, täcke, luft madrass och kudde skulle ju med.

 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback