Helgens bravader

Förra veckan handlade om plugg till ett himla jobbigt biologiprov som jag ändå tror gick hyffsat. Provet som jag hade i fredags var alltså i för mycket fokus för att jag skulle ha tid att blogga.
 
Ifredags så började jag med prov men sen efter skoldagens slut så tränade jag och sen åkte mamma och jag till Globen för att köpa presenter till  ett kalas och ett dop. Allt vi ville  ha fanns ju såklart inte i Globen så vi fick stressa vidare till Sickla. Efter besök i 2 köpcentrum var vi klara för hemfärd och middag.
 
På lördagen spelade jag match mot Bajen. Vi spelade så bra men tyvärr förlorade vi med 0-1. Jag fick en spark på benskyddet och det kändes som om hela benskydded skulle gå sönder och mycket riktigt så blev hela min strumpa blodig. Benskyddet hade fått sig en spricka så nu är det bara till att köpa nya.
Efter matchen så åkte jag hem och duschade snabbt innan farmor och farfar kom och hämtade upp mig. Vi åkte till Elin för att fira hennes 10årsdag. Av mig och familjen fick hon löpartights, ett par jeanstights och en tröja. Dessutom ska lillebror och jag bjuda henne på bio med tillbehör. När alla gäster gått la Elin och jag oss på hennes säng och tittade på youtubevideos. Myys!
 
Söndagen påbörjades med 3 domarmatchen och sen blev det dop för Tottes och Cissis son, Oliver. Han döptes och sen gick vi och åt brunch på ett hotell. Jag började med att sitta och prata med alla släktingar men till slut tröttnade jag och började busa lite med Lo som var jätteblyg till en början även denna gång. En liten kille började följa efter oss och tillsist var han också med i busandet. Sakta men säkert var alla barn på dopet med på någon form av kull som jag var ledare för. Fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte själv. Massa föräldrar kom fram till mig och sa att jag var så snäll mot barnen men det är väl självklart. De är ju bara så gulliga! 
 
Matteplugg bjöd gårdagskvällen på men provet idag gick nog hyffsat ändå! 
 
Sov gott

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback