Denn här veckan

Det är mycket prov och inlämningsuppgifter i skolan just nu och det är min ursäkt till att bloggandet ligger nere men nu så här på fredagen kvällen är jag faktiskt ledig nog att tid att spendera på bloggande. 
 
I tisdags stodd fotbollsträning på schemat och efter den så firade vi serievinsten med pomac och havrebollar. För mig som inte dricker pomac blev det firande med MER men mig gör inte det något. Det var jätteroligt att fira med laget och det är väl inte så konstigt. De tjejerna är ju min andra familj!
 
I onsdags eftermiddag skrev jag klart en debattartikel som ska bedömmas på både språket och faktainnehållet och när jag väl var klar var det så skönt att pusta ut och börja plugga inför torsdagens samhällskunskapsprov som gick över förväntan. Torsdagen bjöd också på halv friluftsdag i Alby med disskusion king hållbar utveckling och efter skolan åkte jag in till stan med familjen för att möta upp farmor och farfar. Vi gick på en restaurang som heter grill och sen gick vi till Oscarsteatern för att se en grym komedi. Kom igen Charlie som var namnet på pjäsen var fantastisk!
 
Nu är det fredagskväll och sitter i soffan med min käre lillebror och vi har haft myskväll med tacos, godis och idol. Nu ska jag fortsätta vara social gentemot honom och släppa datorn men lite imponerade bör ni vara övee att jag orkade ta fram kameran och knäppa en bild under middagen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

....

2014-10-15 @ 19:30:34
Din hemsida/blogg: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback