Sjuk idag oxå missar tränningar :(


Hej hej ligger hemma & ser på tv
Jag är förkyld & hostig men ingen feber idag (hade feber igår).
Jag har varit förkyld ända sen natten till torsdag (tror jag) men hostat har jag gjort mycket mycket längre tid:(



Jag vet att jag inte har bloggat så mycket i helgen men det beror på att jag inte har hunnit:(

HÄR KOMMER EN SAMMANFATTNING AV HELG:

Lördag:

Jag gick på konståkning(trots en väldig förkylning)
Sen kom farmor och farfar och vi fikade:D
Dom glömde sin present som jag gjort i slöjden:(
Eh men dom får ta den en annan gång:D



Söndag:
Fotbolls tunering även där med förkyldnig:(
Ja men ändå vi vann tunneringen så det var bra:D

Under tuneringens gång så lekte vi 5 åringar när vi var i lekparken.
Det var roligt vi lekte att vi seglade i havet (där hajarna simmade nära båten) någonstans där
 vi gick över klyftan(på planka som hängde 3 decemeter över marken).
Vi stod på fluggsvampar(en röd rund plata som vi la lite snö på),
vi klätrade upp på taket avv ett hus(ett lekhus)
Jag kom inte ner jag var för kort så min trännare fick lyfta ner mig:D



Kramiz Hanna♥

                     

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback